Wydanie nr 110/2024, Piątek 19.04.2024
imieniny: pokaż (9 imion)Konrada, Leontyna, Werner, Leona, Włodzimierz, Irydion, Cieszyrad, Leon, Pafnucy
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów w Gminie Stegna- rozeznanie cenowe

Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów w Gminie Stegna- rozeznanie… fot. pixabay.com
Rozeznanie cenowe dla zadania pn: ”Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów wraz z frezowaniem pni na terenie Gminy Stegna w 2018 r.”
Rozeznanie cenowe dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 15 000,00 zł do 50 000,00 zł netto.
 
I. Nazwa oraz adres Zleceniodawcy.
 
GMINA STEGNA
 
Adres: ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna
 
NIP:  5792069687
 
Strona internetowa: www.stegna.pl
 
Osoba uprawniona do kontaktu:
 
Podinspektor ds. gospodarki odpadami i ochrony środowiska – Ewelina Charkiewicz
 
tel. 55 247 81 71 wew. 18, tel. kom. 665 888 171, e-mail: ewelina.charkiewicz@stegna.pl
 
 
 
II. Tryb udzielenia zamówienia.
 
Rozeznanie cenowe dla zamówienia o wartości szacunkowej powyżej 15 000,00 zł do 50 000,00 zł netto.
 
 
 
III. Opis przedmiotu zamówienia.
 
Przedmiotem zamówienia jest:
 
„Pielęgnacja oraz wycinka drzew i krzewów wraz z frezowaniem pni na terenie gminy Stegna w 2018 r. ”
 
 
 
1. Zakres zamówienia.
 
Zleceniobiorca zobowiązany jest do:
 
1)        wycinki drzew,
 
2)        wycinki zakrzewień,
 
3)        frezowania pni wyciętych drzew,
 
4)        wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych w obrębie koron drzew oraz cięcia formujące ( w tym: usuwanie gałęzi obumarłych,  nadłamanych lub wchodzących w kolizje z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi oraz w przypadku cięcia żywych konarów ),
 
5)        uprzątnięcia terenu w obrębie usuniętych drzew i krzewów wraz z utylizacją odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia (m. in. gałęzie, zrębki),
 
6)        zagospodarowania we własnym zakresie drewna pozyskanego w wyniku wycinki,
 
7)        zapewnienia bezpieczeństwa podczas wykonywania prac, szczególnie staranne oznaczenie i zabezpieczenie terenu wykonywanych prac w ciągach dla pieszych i ulicach oraz prowadzenie prace tak, aby nie uszkodzić obiektów budowlanych,
 
8)        naprawy, odbudowy zniszczonych bądź uszkodzonych w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia urządzeń i obiektów oraz doprowadzenie miejsca realizacji usługi do stanu poprzedniego,
 
9)        uporządkowania terenu w tym wywozu urobku, utylizacji lub zagospodarowania gałęzi, konarów,
 
10)    wykonania wszelkich niezbędnych formalności związanych z koniecznością wyłączenia energii, organizacji ruchu i ewentualnego oznakowania drogi podczas robót zapewnia Wykonawca,
 
11)    poniesienia odpowiedzialności za jakość wykonywania robót, za prawidłowe oznakowanie robót oraz bezpieczeństwo ruchu na drodze i chodnikach w trakcie prowadzenia robót,
 
12)    zabezpieczenia (na własny koszt) sprzętu niezbędnego do wykonywania usługi oraz zatrudnienie pilarza posiadającego uprawnienia wraz z aktualnymi badaniami profilaktycznymi i do prac na wysokości,
 
13)    ponoszenia odpowiedzialność za:
 
a)      sprawną organizację realizowanych usług,
 
b)      przestrzeganie w trakcie realizacji usług zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
 
c)      uszkodzenia i zniszczenia spowodowane przez Wykonawcę na terenie sąsiadującym z  terenem przeznaczonym do prowadzenia usług,
 
d)      wszelkie szkody w zdrowiu i mieniu osób trzecich powstałe w związku z wykonywaniem usługi.
 
14)    zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia  z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług objętych niniejszą umową.
 
15)    przyjęcia pełnej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zdarzenia na terenie, na którym wykonywana będzie usługa, powstałe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy bezpośrednio związane z przedmiotem umowy, w tym za zdarzenia dotyczące szkód osób trzecich.
 
16)    przedmiot umowy świadczony będzie w odniesieniu do drzew znajdujących się na nieruchomościach  położonych w granicach administracyjnych Gminy Stegna.
 
17)    przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie, według bieżących potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnego zlecenia.
Poszczególne rodzaje prac należy wykonywać w następujących terminach:
 
a)      w zakresie prac interwencyjnych (usunięcie wywrotów, wiatrołomów, złamanych i obłamanych konarów) – przed upływem 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia  ( e- mailowo);
 
b)      w pozostałym zakresie – zgodnie z terminem wskazanym w zleceniu, nie dłuższym niż 14 dni od daty otrzymania zlecenia ( pisemnego lub faksem)
 
18)    roślinność znajdująca się w pasie robót, nie przeznaczona do usunięcia, powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona. Jeżeli roślinność, która ma być zachowana, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być odtworzona na jego koszt.
 
19)    niezwłocznie po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w danym dniu należy uprzątnąć teren objęty pracami z gałęzi, konarów, liści oraz innych powstałych zanieczyszczeń. Miejsce i sposób transportu, rozładunku, składowania oraz zagospodarowania odpadów zapewnia Wykonawca. Koszt uzgodnień i opłat z tego tytułu poniesie Wykonawca.
 
 
 
IV. Termin wykonania zamówienia.
 
Planowany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r.
 
 
 
V. Termin związania ofertą.
 
1. Zleceniobiorcy związani będą ofertą przez okres 60 dni.
 
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
 
 
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
 
Ofertę należy złożyć pocztą elektroniczną na adres e-mail: ewelina.charkiewicz@stegna.pl  lub w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna
 
Termin składania ofert upływa dnia 14.09.2018 r. godz. 10:00.
 
 
 
VII. Opis kryteriów, którymi Zleceniodawca będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
 
1. Zamówienie udzielone będzie Zleceniobiorcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
 
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zleceniodawca będzie się kierował kryterium:
 
a)      cena 100 %.
 
3. W toku badania i oceny ofert Zleceniodawca może żądać od Zleceniobiorcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
 
 
 
VIII. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
 
  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zleceniodawca zawiadomi, telefonicznie lub e-mailem Zleceniobiorcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 
  2. Zleceniodawca poinformuje, telefonicznie lub e-mailem Zleceniobiorcę, którego oferta została wybrana, o terminie i miejscu zawarcia umowy.
  3. Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane nie mogą zgłaszać żadnych roszczeń względem Urzędu Gminy Stegna z tytułu otrzymania niniejszego rozeznania cenowego oraz przygotowania i złożenia swojej oferty na to rozeznanie cenowe.
  4. Urząd Gminy w Stegnie zastrzega sobie prawo unieważnienia wyboru Zleceniobiorcy, bez podania przyczyn.
  5. Niniejsze rozeznanie cenowe nie stanowi ofert w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego, jak również ogłoszenia w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

 

 

 

Info: stegna.pl

 
Katarzyna De Guzman
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Stegna


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.